2012. június 8.

Stratus sorozatokban

Plymouth Breeze @ Teen Wolf 1x01
Tényleg nem írtam még erről bejegyzést? Pedig meg voltam győződve, hogy az IMCDb oldalt már említettem a blogon, de most így hirtelen rákeresve nem jött találat a blogom bejegyzései közül. Mint a neve mutatja, ugyanaz mint az IMDb, csak ez "C", vagyis autós adatbázis. Szeretnéd tudni, hogy az autód milyen filmekben, sorozatokban tűnt már fel? Innen megtudhatod! Illetve ettől függetlenül én vezetek egy ideje saját listát is arról, hogy hol láttam ténylegesen - nem csak IMCDb fotó alapján - az autóm. Egyébként nekem kifejezetten nehéz dolgom van, mert az adatbázisban Chrysler Stratus, Dodge Stratus, Chrysler Cirrus és Plymouth Breeze név alatt is meg kell néznem a találatokat, mert ezek lényegében - apró eltérésektől eltekintve - ugyanazok az autók. Legutóbb egyébként a Teen Wolf első részében láttam, amelyet tegnap este néztem meg AXN Playeren, mert a múlt heti premier teljesen kiment a fejemből. No, és ebben is bizony feltűnik az autóm (lásd képen).

Plymouth Breeze @ Teen Wolf 1x01
A Farkasbőrben (ez a Teen Wolf) mellett szerepelt már az autó a Criminal Minds, vagyis a Gyilkos elmék harmadik évadának 14. részében - ami szintén úgy rémlett nekem, hogy postolva lett már korábban ide a blogra. Továbbá a Knight Rider új változatának első és egyetlen évadának hetedik részében is feltűnt. Nem tudom, hogy a Story TV eljutott-e már ismét a Hetedik mennyország negyedik évad negyedik részéig, de ott is látható az autó. Emellett a 7th Heavenben a Camden család tulajdonában van egy Voyager is. Láttam továbbá a Law & Order-ben is, az IMCDb alapján sikerült beazonosítanom, hogy a Special Victims Unit 11. évad 13. részében és a Criminal Intent 9x08-ban is látható 1-1 Stratus. Emellett a CSI-ben is volt, ezt még akkor láttam, amikor nem jegyzeteltem le, de szintén az adatbázis segített, és már tudom, hogy a "sima" Helyszínelők volt, és a 3. évad szezonnyitó epizódja. Továbbá a Cobra 11-ben a Cabrio változatot láttam feltűnni, és egy film is van a listámon, ez a Godzilla. Ja igen, és a MythBustersben is volt már 1x. Kb. ennyi az én listám, de ennél sokkalta több helyen látható volt.