2012. május 8.

Érettségi: Matek

Matematika érettségi 2012
Az első nap bombariadója után a második nap zavartalanul kezdődött az érettségizők számára mindenhol. Ezúttal a matematika volt soron. A középszintű feladatokat ezúttal is megnéztem, és örömmel jelenthetem, hogy ebben az évben is le tudtam volna tenni sikeresen az érettségit matekból is. (Persze én már különösebb stressz nélkül oldhatom meg a feladatokat) Összességében egy korrekt feladatsor volt az idei szerintem. Az egyik legviccesebb feladat talán az volt, amikor testtömegindexet kellett számolni. Ezúttal is ma Eduline megoldásokat kaptunk szaktanártól, a hivatalos megoldókulcs pedig holnap érkezik: első rész, második rész. | Frissítve: Egy érdekes dologra hívta fel numlockholmes a figyelmemet a Mindennapi kockaságok blogban: bár elvileg csak reggel 9-kor kellene fent lennie a megoldókulcsoknak, a posztja készültekor (kedd 21:33 már elérte őket, ha átírta a magyar megoldókulcs címéből kikövetkeztethető linket a matekhoz. Az Oktatási Hivatal oldalán természetesen még nincs ott a link, a megoldás viszont már fent van a szerveren - azért remélhetőleg arra ügyeltek, hogy a vizsga alatt még ne legyen ott. A link tehát a megoldókulcsokhoz: középszint, emelt szint.