2011. december 6.

LG 32LD550: Divx bekapcsolása

Kicsit több mint 1 éve vettem egy LG 32LD550 LCD TV-t. Már akkor tudtam, hogy le tudná játszani a pendrive-on levő filmeket, csak a gyártó volt olyan kedves, hogy ezt az opciót kikapcsolta. A napokban eszembe jutott, hogy ideje lenne élesíteni rajta ezt az opciót. Ehhez kaptam kölcsön egy SilverCrest univerzális távirányítót, mely épp mostanság van/volt/lesz akciós a Lidl-ben, de ez úgy látszik visszatérő akció, mert amit én használtam, az is egy korábbi Lidl akcióban került beszerzésre.

A bevezető után viszont íme, így kell ezzel a távirányítóval bekapcsolni a videók lejátszását pendrive-ról:

1. ASAT gomb, majd S gombot 5 másodpercig nyomva tartani
2. a távirányítón megjelenik, hogy CODE SETUP, itt OK, majd BRAND CODE kiválasztása (2 le) és megint ok. Párszor lefele nyomva eljutunk az ALLTECH-ig, itt megint OK
3. Hangerő gomb (elvileg mindegy, hogy fel vagy le, én felfele nyomtam), majd az eredeti távirányítóval írjuk be, hogy 0413 (nekem ez a kód működött, a neten kering alternatívaként a 0000).
 4. A Tool Option3-ban lesz a Divx, itt állítsunk 1-re a 0-t.
 5. Kész :) Máshoz ne nyúljunk - kivétel, ha tudjuk mit teszünk.