2011. július 12.

KJF Alumni Találkozó: Nyilatkoztam a Vörösmarty Rádiónak

Korábban már írtam, hogy nemrég öregdiák találkoztunk, azt azonban talán Twitteren megosztottam, talán még ott is elfelejtettem, hogy ezzel kapcsolatban interjút készített velem Virágh Ildikó a Vörösmarty Rádió részéről. Az interjú egyrészt meghallgatható az Albamag kapcsolódó cikkjénél, másrészt - remélem nem lesz heves tiltakozás ellene - a SoundCloudra is feltöltöttem a saját felhasználóm alá, ha már egyszer szerepelek én is az alumnis összeállításban. Mivel velem nem a találkozó alkalmával készült az interjú, így én zárom a sort. Értelemszerűen Dr. hc. Szabó Péter PhD rektor úrral kezdődik, és a kb. 10 helyszínen készített beszélgetéssel folytatódik. (Soundcloudon a képen az általam készített fotó(ból az a részlet) látszik, amikor Virágh Ildikó Dr. Szabó Péterrel készíti az interjút a KJF Siófoki Intézetében)