2011. január 24.

Visszavettem

Komoly harc folyt az igazgatósági épületért, de ma örömmel bejelenthetem, hogy ismét én vagyok a mayor. Igaz ehhez bizonyára hozzájárult, hogy Renáta megunt checkinelni Foursquare-n, mert ő elvileg napi szinten jár oda, míg én csak a postázóba (elsősorban - a Miszme ugyanis külön venue, akkor nem az igazgatóságiba check-inelek). Ha begyűjtöm mindenhol a mayor címet, azért vajon jár vmi ajándék? Mondjuk egy KJF ajándékcsomag? Vessetek meg érte, de én szeretem az ilyen különböző reklámvackokat, csak sajnos ritkán kapok. Már egyébként jól állok, mert a főépületben, az igazgatóságiban és a kollégiumban én vagyok a mayor, a bory és a csitári még senkié, illetve az ybl sem. De mindegyikhez van már bejelentkezésem, szóval jó úton járok a teljes sorhoz.

Következő célkitűzés Interspar Balatoni út visszaszerzése, amit múlt héten happoltak el előlem :( Úgy látszik a heti 1 látogatás már kevés?!