2011. január 26.

Kettőből kettő

Múltkor írtam, hogy a KJF igazgatósági után ideje lenne visszaszereznem az Interspar-t is Foursquare-en. Nos, ez ma sikerült is, bár lehet jó lenne holnap is elmennem vásárolni valamit, hogy újabb bejelentkezéssel biztosítsam azt, hogy ne bukhassam túl gyorsan el. (Hiszen a tiszta játék jegyében olyan helyre nem jelentkezem be, ahol nem vagyok csak azért, hogy azt mondhassam még ennek is meg ennek is meg ennek is a mayorja vagyok.)

Ma egyébként végre picplz-re is küldtem fel 1-2 fotót. Egyrészt a reggeli havazásról, amelynek köszönhetően hóember lettem mire beértem a munkahelyemre... szerencsére délutánra már nem esett úgy és annyit, mint reggel. Ami mégjobb, hogy holnapra már nem jósol a köpönyeg havazást, bár mostanában nem nagyon találta el a fehérvári időjárást, inkább az ellentettje volt, mint amit írtak. Vagyis akkor mégis jön a nagy havazás holnap? Ugye nem...