2010. június 12.

Újra itt :-)

Újra itt vagyok némi kihagyás után. Bocs, hogy csak úgy szó nélkül "elvesztem", de szükségem volt némi szünetre a blogolásban, mert bár lett volna téma, amiről írhattam volna, de egy ideje már addig húztam-halasztottam ezek megírását, míg végül aktualitásukat vesztették. Most a szünet után újult erővel és arculattal ittvagyok. Igyekeztem az oldalsávokból a felesleges dolgokat kiszedni, és ezáltal megnövelni a hasznos felületet, a bejegyzések helyét. Azt nem állítom, hogy nem tudnék szebb/jobb sablont elképzelni a mostani helyett, de a régit én személy szerint már rettentően untam - nem tudom ti hogy vagytok/voltatok vele -, és hirtelen ezt sikerült találnom.

Egyébként milyen jó újítás jelent meg ezidő alatt a bejegyzések szerkeztésénél. Az előnézettel immár az adott blogban nézhető meg a bejegyzés, pont úgy, mint majd végleges megjelenésekor ki fog nézni.