2009. december 16.

Ma este: Véres gyémánt

Ma este érdemes lesz az RTL Klub műsorát választani 21:20 órától, ugyanis egy szerintem egész jó film, a Véres gyémánt (Blood Diamond) lesz látható Leonardo DiCaprio főszereplésével. A film 2006-os, én először a tavalyi nyaralásunk alkalmával láttam, amikor kikölcsönöztük DVD-n. Kedvcsinálóként a Port.hu ajánlója a filmhez: "Solomon, akit elválasztanak a családjától és arra kényszerítenek, hogy a gyémántmezőkön dolgozzon, egy nap különleges drágakövet talál, amit élete kockáztatásával elrejt, hogy az érte kapott pénzzel megmentse a családját. Archer, az exzsoldos tudomást szerez a kincsről és Mady Bowen újságírónő közvetítésével Solomon mellé szegődik abban a reményben, hogy a kincs sikeres értékesítésével ő is jól jár és végre elhagyhatja Afrikát. A két ember sorsa végzetesen összefonódik az életveszélyes vállalkozás során." Az olvasók itt 9,1/10-re értékelték, az IMDb-n 8/10-re. Mivel már régebben láttam, így kicsit bizonytalan vagyok, de emlékeim alapján én is 8/10-et adnék neki.