2009. október 16.

ArrivedOK: 50%

A londoni út előtt említettem, hogy a (múlt?)hónapban béta fázisból éles módba váltott ArrivedOK szolgáltatást ki fogom próbálni. Ugyancsak ígértem, hogy pár szót írok a tapasztalatokról. A cím már előre vetíti, hogy teljesen nem volt zökkenőmentes a dolog. Ugyanis amikor megérkeztem a lutoni reptérre, akkor az előre beállított üzenetek kiküldése helyett közölte velem, hogy rossz helyen vagyok rossz időben, így inkább nem küld semmit.

Mivel az adatokat a TripIt szolgáltatásból importáltam át, ahol meg pontosan rákeresett a gép adataira, így elírás pedig nem nagyon lehetett, és utólag megnéztem, jó helyszín és időpont szerepelt az ArrivedOK oldalon, szóval elvileg ki kellett volna küldenie azokat az üzeneteket. Gondoltam, hogy egy próba nem próba, így a visszaútra is felvittem, hogy megérkezésem után küldjön ki 1-2 sms-t és e-mailt. A twitter és blogbejegyzést ekkor elfelejtettem belevenni a próbámba.

Pedig ezúttal jó lett volna, mert Budapestet felismerte, és az érkezésem időpontját is jónak vélte, így kiküldte az SMS-eket. A siker azonban itt is felemás, ugyanis az e-mailek nem érkeztek meg, szóval lehet a 25% pontosabb lenne a címben. Mindettől függetlenül érdemes próbálkozni a szolgáltatással, mert ha nem is jönne össze a dolog, mint nekem Londonban, legalább értesít róla, és még mindig kiküldhetjük manuálisan, saját magunk az üzeneteket sikeres megérkezésünkről.