2009. október 2.

ArrivedOK

A londoni út megtervezése közben találtam rá a TripIt linkjei között az ArrivedOK nevű, akkor még tesztfázisban működő szolgáltatásra. Október eleje óta azonban szabad a regisztráció, így én ezt gyorsan meg is tettem, hogy a már említett londoni út alkalmával élesben is kipróbálhassam, mennyire jó (egyáltalán jó-e) a szolgáltatás.


A lényeg, hogy beírjuk hova és mikor érkezik meg a gépünk, illetve megadjuk a telefonszámunk. Ha leszálltunk - jelen példámban - Londonban (Luton), és bekapcsoltuk az előzetesen megadott mobilszámot, akkor ezt követően az előre megadott mobilszámokra és/vagy e-mail címekre és/vagy blogba és/vagy twitterre kiküldi az előre beállított üzenetet, avagy üzeneteket. Egy úthoz akár többféle üzenetet is megadhatunk (pl. egy sablonsms a családtagoknak, és egy másik sablos e-mail a barátoknak), egyet pedig, amit a Twitterre ír ki.


Hosszabban igazából egyelőre szerintem kár írnom róla, hiszen egyrészt a honlapon is elég érhetően le van írva, bár a lényeg tömören ez, amit leírtam, konkrét vélemény és tapasztalat pedig csak a keddi utat követően lesz majd. Továbbá az ArrivedOK honlapja leírja azt is, hogy mi történik akkor, ha sokat késik a gép, esetleg törlik, vagy úgy adódik, hogy másik repülőtéren száll le.