2009. szeptember 11.

Nyaralás 2009: 6. nap

Elérkezett a nyaralás utolsó érdemi napja, hiszen holnapra nem maradt más, mint összepakolni, és elhagyni az apartmant, majd elindulni haza. A mai napot az aktív programok helyett elsősorban pihenéssel töltöttük. Emellett pótoltam a restanciámat is. Múltkor elfelejtettem Londonba Johnnak képeslapot küldeni, de most megtettem. Egyébként meglepően olcsó, legalábbis én többre számítottam. Elsőbbségivel feladva volt 320 Ft úgy, hogy abból 60 Ft a képeslap volt. Direkt olyant választottam, amelyiken a Radisson SAS hotel is látható. Ugyan én a Villaparkban vagyok, de mint legközelebbi "objektum" elfogadható az is. Főleg mert olyan nincs, amire a Birdland Villapark került volna.
A mai nap két DVD is belekerült a programba, mert a teniszprogram az eső miatt csak csúszik, csúszik és csúszik, sőt akár az is megeshet, hogy ma már nem is lesz egyáltalán tenisz, és így például csak holnap tudja Nadal és Gonzalez befejezni a mérkőzését. A két DVD egyike A tégla, vagyis The Departed és A Bourne ultimátum, vagyis eredeti címén The Bourne Ultimatum. Közös jellemzője a két filmnek, hogy játszik benne az egyik kedvenc színészem, vagyis Matt Damon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése