2009. július 24.

Megjött a diplomám

A mai napon megérkezett levélben a diplomám, illetve az ahhoz tartozó Europass oklevél-melléklet is. Ez rendes volt a főiskolától, így legalább nem kell csak emiatt leutaznom Székesfehérvárra. A postástól már kevésbé volt rendes, hogy a levelet eleve nem próbálta kézbesíteni - pedig itthon voltam egész nap -, ehelyett azonnal a cetlit dobta be, hogy ha érdekel mit kaptam, akkor fáradjak be a postára, és vegyem át ott. (Avagy ez is szabályos kézbesítési formája a tértivevényes levélnek? Nem kell megnéznie a postásnak, hogy esetleg itthon van-e valaki?)

Viszont valami elmaradt. Remélem csak véletlenül, és nem azért, mert az előzetes ígérettel ellentétben mégsem kapunk. Nem másra gondolok, mint az esetemben négy szemeszteres ausztriai részképzésre. Bár nem tudom, hogy milyennek kellene lennie az anno sokat emlegetett igazolásnak a részképzésünkről, de mivel semmilyen erre utaló jelet nem találtam sehol, így szerintem határozottan kijelenthetem, hogy ilyesmit nem kaptam. A dolog tisztázása végett a hétvégén írok egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak ezügyben. Sietnem nem kell, mert már úgyis hétvége jön, ergo mindenképp legkorábban hétfőn válaszolják meg a levelemet.

2 megjegyzés:

  1. Szia Tibi!

    CSak megnyugtatás képp írom, és hogy ne fáradj a levelezéssel, de nem fogsz kapni semmit a fürstenfeldi képzésről, én se kaptam, és ha jól tudom senki sem.

    VálaszTörlés
  2. Hello,

    köszi az információt

    TyBoR

    VálaszTörlés