2009. július 30.

KJFF: Az ügyfélszolgálat nem illetékes

Bár Erika írta, hogy sok jóra ne számítsak a témában, ha már egyszer kész volt a levelem, akkor elküldtem a Kodolányi János Főiskola ügyfélszolgálata számára. A fő kérdés - mint korábban már írtam -, hogy véletlenül nem kaptam igazolást a fürstenfeldi félévekről, avagy a főiskola korábban az erre tett ígéretét csak marketingfogásnak használta, és nincs is mögötte valós tartalom, valós papír?

Az első forduló nem sikerült tartalmasra, bár némileg árulkodó. Az ügyfélszolgálat ugyanis továbbirányított kérdésemmel az illetékes tanszékhez. Ha nem tévedek nagyot, akkor a papír létezése esetén tudná az ügyfélszolgálati munkatárs, hogy miről írtam neki, és tájékoztatott volna arról, hogy miként vehetem át a dokumentumot. Mivel nem így tett, erősíti a gyanúm, hogy fogalma sincs miről írtam neki, és ha már a tanszék ígérgetett anno, akkor ugyanerre bízta ennek közlését.

Ha már eddig eljutottam, akkor úgy döntöttem a Német Tanszéknek is megírom a problémámat, és érdeklődve várom a válaszukat. Mert bár igaz, hogy nem a papír miatt jelentkeztem és maradtam négy szemeszteren keresztül Fürstenfeldben, de ha ígéretet tettek rá, akkor úgy lenne szép, ha be is tartanák azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése