2009. június 1.

Logitech MX5500 Revolution - 4. rész

És igen, végre elérkezett a nagy nap, amikor igyekszem befejezni a Logitech Cordless Desktop MX 5500 Revolutionról elkezdett sorozatomat. A billentyűzetet végülis szépen sorra vettem, talán többet is foglalkoztam vele, mint szükséges lett volna, az egér azonban amolyan mostohagyerek volt eddig, amivel nem törődtem.

Azt meg kellett állapítanom, hogy jelenleg a standardnél aktívabb igénybevételnek van kitéve az egér, ugyanis a 15 napos használatot eddig egyetlen feltöltéssel sem sikerült kibírnia. Esetemben a valósághoz közelebb áll az egy hét és pár nap. Magyarra fordítva olyan 7-9 napot bír egy feltöltéssel nálam, amit azonban még mindig jónak tartok. Feltölteni pedig tényleg nem tart sokáig. A töltés ütemezésében egyfelől segít az egéren lévő kijelző, másrészt a szoftver is folyamatosan zargat, ha már halálán van az egér.

Látványvilága elsőre némileg furcsa lehet az egérnek - nekem legalábbis kezdetben az volt. Ettől függetlenül azonban gyorsan megtaláltam a kényelmes fogást rajta. Azt is meg kellett állapítanom, hogy hosszabb használat mellett sokkal kényelmesebb, mint a korábbi ugyancsak Logitech egerem volt. Azt mondjuk biztosra veszem, hogy elsősorban azoknak lehet kényelmes az egér, akik kicsit lazább kézzel fogják. Aki szereti szorongatni az egeret, annak lehet jobb másikat keresnie.

Meg kell említenem még a nagy pontosságú MicroGear görgőkereket (ahogy a hivatalos honlap definiálja). Tömören összefoglalva ennek annyi a lényege, hogy ha lassan görgetem, akkor ő is lassan halad, ha nagyobb lendülettel teszem mindezt, akkor "hihetetlen sebességgel lapozhatók a hosszú dokumentumok" (ugyancsak a hivatalos honlapról idézve). A szabadon gördülő módot én is kiválaszhatom, ha lenyomom a görgőt, illetve ugyanígy visszaválthatok belőle. Ez azt is jelenti egyben, hogy a középső egérgomb kicsit hátrébb költözött. Az önálló egér és e termék közt annyi az eltérés, hogy ezen fekete színű lett ez a gomb, ami eredetileg krómszínű volt. És persze a Bluetooth logó.

Az egérrel kapcsolatban - sem - volt semmi problémám azóta, hogy megvettem. A billentyűzetet továbbra is nagyon szeretem, már túl vagyok a 1 500 000 leütésen vele, az elemje elvileg még 106 napig bírja. (Ha valaki visszakeresi a korábbi bejegyzésem pontos dátumát, akkor kiszámolhatja, hogy itt kell-e tartania a napokkal.) A SetPoint szoftvere Windows XP és Windows 7 RC rendszer alatt is tesztelve lett, és működik.

Ha így a végére - inkább befejezem, mielőtt megint hónapokig húzódik a folytatást - összegeznem kellene, akkor egyértelműen elégedett vagyok a termékkel, és bár nem volt olcsó - tudom, viszonyítás kérdése -, de úgy érzem, hogy megérte az árát, és bátran ajánlanám bárkinek, aki épp azon goldolkodik, hogy egy ilyen szettet vegyen. Aki pedig tényleg elszánta magát a vásárlás mellett, nekik ajánlom az Ipon Computer honlapját, ahol jelenlegi árán, 37307 Ft-ért megrendelhető a termék. Én is tőlük rendeltem meg anno.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése