2009. június 2.

Boldog Születésnapot Dominic Cooper!

A mai napon ünnepli születésnapját Dominic Cooper. Amiről eszembe jutott mindez, nem más, mint a Mamma Mia! című film, ami ugyan 2008-as film, de én csak nemrég láttam, amikor kölcsönkaptam egyik ismerősömtől a DVD-t. Erről jut eszembe: Ha már megveszek legálisan (na jó, nem én, hanem az ismerősöm) egy DVD-t, akkor egyfelől miért kell végignéznem, hogy ne lopjak DVD-t (hiszen nem tettem meg, mert ha megtettem volna, akkor nem is látnám ezt a feliratot már), másfelől miért kell 3 másik film reklámjám megnéznem a DVD főmenüje előtt?

Amit Dominic Cooperről érdemes lehet tudni azon kívül, hogy 1978. június 2-án született (ergo 31 éves), hogy tévében, rádióban és színházban is tevékenykedett. Filmjei közül ami ismert, az egyrészt a már említett Mamma Mia, melyben Sky szerepét alakítja. Emellett megemlíteném az Osztályon felül című filmet, amit június 11-én 2:50-től (milyen barátságos időpont :)) vetít a HBO. További ismert filmje A hercegnő, illetve az Értelem és érzelem. Zárásként pedig egy videó egy reklámból, melyben szerepelt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése