2009. január 7.

INYOC spam

A jelek szerint valaki hirtelen elkezdett unatkozni a fősuli idegen nyelvi centrumában, mert egy rakat Neptun üzit kaptam tőlük, amit ha hirtelen jött lányos zavaromban nem töröltem volna szép sorban ki, akkor egy képet is mellékeltem volna róla. Értem én, hogy várnak a tanfolyamokra, de ezt egy üzenetben nem lehetett volna megírni?! Főleg amiatt, mert én nem vagyok kapcsolatban az INYOC részleggel, így ez már inkább spam, mint informálás. Amit korábban sem értettem, hogy miért küldenek Neptun üziben jelentkezési lapot (talán régebben is ők voltak, akiknek eszükbe jutott), ha ott egyfelől úgysem tudom visszaküldeni, másfelől az egész üzi szerencsétlenül és olvashatatlanul lesz tördelve. A jó szándék által vezérelt ötletem, hogy legközelebb gondolják át, mit szeretnének írni, foglalják össze egy levélben, a jelentkezési lapokhoz meg bátran küldjenek egy linket a kapcsolódó pdf vagy doc dokumentumra. (Különben: lásd kép!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése