2008. december 8.

Bécsi karácsonyi vásár

A tegnapi este a FürstenBräuban nagyon jól sikerült, melyből végül a vacsi rész kikerült és áttettük mára. A munkaideje végeztével Natasha is leült kicsit az asztalunkhoz beszélgetni, vagyis már ezért megérte este elmennünk :-) A tanár házaspár pedig úgy látszik ma (vagyis vasárnap este) tartotta az extra napot, ugyanis jövőhéten szombaton (ami voltaképp már ez a hét) nem mennek a FürstenBräuba egyéb elfoglaltság miatt. Ha jól tudom, akkor még nem írtam, hogy szombaton a teltház miatt az ő asztaluknál vacsoráztam, és akkor sok érdekes dologról elbeszélgettem velük, ezzel is gyakoroltam legalább a német nyelvet.

A mai programunk tehát Bécs, a készülődést követően olyan 8-fél9 fele tervezzük az indulást. A legfrissebb előrejelzés szerint délelőtt némi eső, valamint erősen felhős ég, továbbá 17km/h szél várható, délutánra azonban kitisztul az ég, eláll az eső és a szél is csak 13km/h lesz, mindkét esetben északnyugati. Bízzunk benne, hogy valóban nem lesz túlságosan rossz idő. Egy osztráktól - aki ugyan nem bécsi, de többször járt már ott - megtudtam, hogy Bécsben lényegében mindig fúj a szél, így azt már nem is kérem, hogy ne fújjon, elég ha nem esik.

Viszont ha még sokat írogatok itt, akkor soha nem készülünk el, így mára ennyi, holnap jön a bejegyzés a képekkel. Este érdemes visszanézni, mert holnap megyünk haza, és csak otthonról töltöm majd várhatóan fel a képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése