2008. november 17.

Betreuer-csere

Említettem, hogy a Sparkasse környékén némi változások vannak, voltak, lesznek (megfelelő aláhúzandó). A részleteket nem tudom, mert eddig még nem voltam kint a levélért, de egy valamit már sikerült a Netbankban észrevennem. Ez nem más, mint a "Betreuer-csere". Gondolom valamilyen belső átszervezés következménye lehet, hogy immár nem Frau Heschl neve van feltűntetve, pedig én például kifejezetten kedveltem őt. Na jó, a többiek is normálisak voltak, és segítettek, ha kellett, de pl. akihez kerültem még soha sem láttam a bankban. Igaz általában akkor jártam arra, amikor ebédidő volt, vagy bezárt. Szóval akkor miért lepődöm meg?!

Az új neve Frau Dominika Konrath. Mivel immár vannak képek is a honlapon, így tudok képeket is mellékelni. Vagyis ez így nem teljesen igaz, mert a közvetlen számok és a képek normál esetben nem láthatók, csak akkor, ha belépek a NetBankba és akkor nézegetem a honlapjukat. Szóval amolyan félpublikus, mert linkelni viszont már úgy is lehetne a képekre, hogy nem vagyok bejelentkezve, de én azért inkább feltöltöttem őket külön, hogy mindenképp megmaradjanak az utókor számára is ezek az értékes (?) fotók :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése