2008. október 2.

Megjavítva

Nos, szerencsére valóban csak garanciális problémája volt a PDA-nak, így a gyors szervizelésnek köszönhetően ismét működőképes lett a készülék. Erről jut eszembe, hogy - bár már írtam, de jobb megismételni - aki szeretne szintén 128 mb ramot a saját gépébe is, itt érdemes körülnéznie. És önmagában ez az apróbb problémám se vegye el senkinek a kedvét a bővítéstől, hiszen az, hogy alkalmanként 1-1 hibás ram is érkezik (előttem egy valakiről olvastam még a fórumban, de azt is gyorsan orvosolták), de mindig jönnek tartalék modulok is.

Emellett egyébként valószínűsítették, hogy az akkumulátora sem jó, de ezt nem igazán értettem, hogy mire fel, hiszen - mint kiderült - mikorra a szervizbe érkezett a PDA-m, addigra lemerült (az más kérdés, hogy használat nélkül pár nap állás alatt hogy merült az alá a szint alá le, ahol már nem engedi a PDA, hogy bekapcsoljam). És mivel más baja volt a készüléknek, így az ő akksijukkal sem csinált semmit. Mindenesetre most feltöltöttem teljesen, és majd kiderül használat közben, hogy mennyire van alapja mindennek. Szerencsére ugyanilyen 1300 mAh akksi kapható 5000 Ft körül a gyorsboltban, illetve maga a HTC Store is felajánlotta a segítséget ezügyben.

Remélhetőleg a pénteki napon sikerül utolérnem Melindát, ugyanis szeretnék pár napot kimenni Fürstenfeldbe, de előbb meg akartam várni, hogy elkészüljön a telefonom. Másfelől meg egész héten nem is láttam online - pedig volt, mert a skype-om látta, csak én kerültem el mindig őt. Egyfelől ki tudja, hogy van-e hely - hiszen vmi projekthetes dolog lehet futóban attól, hogy én nem tudok róla -, másrészt azt sem tudom, hogy mennyibe kerül egy éjszaka KJF-es hallgatóként nekem, mert eddig ugye másféle szerződéses formában voltam kint.

Két okból szeretnék egyébként kimenni Fürstenfeldbe. Az egyik, hogy mivel nemsokára itt a szülinapom, így azt (utólag) megünnepelni a FürstenBräuban, másfelől mert rég jártam már ott. Illetve ez annyiban nem igaz, hogy a nyaralásunk alkalmával jártunk ott, de az csak mentünk-jöttünk jellegű volt, viszont ezúttal jó lenne pár napot ott is maradni. Nos, majd meglátjuk, hogy mit sikerül ezügyben egyeztetnem Melindával holnap - avagy amikor sikerül nem elkerülnöm végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése