2008. szeptember 27.

Se kép, se hang

Sokáig sajnos nem élvezhettem az immár 128 MB Rammal büszkélkedő PDA-m, ugyanis pénteken - vagyis tegnap - hirtelen és váratlanul megadta magát. Mivel péntek délután már nehéz bárkit utolérni - figyelembe véve, hogy először azért mindenki végigpróbálja, hogy nem csak magunk szúrtunk-e el valamit, amit házilag is orvosolhatunk -, így egyelőre még semmi konkrétat nem tudni a PDA "betegségének" okáról.

Ami biztos, hogy tegnap szinkronizáltam a készüléket a számítógéppel, ami közben váratlanul lefagyott a telefon. Gondoltam semmi gond, Soft Reset neki, az majd megoldja. Bízva abban, hogy ez így is volt, elsőre nem is foglalkoztam vele különösebben, csak pár perc múlva tűnt fel, hogy az AS ikonja még mindig nem váltott át, és ekkor láttam, hogy a PDA is kikapcsolt állapotban van. Ekkor már kezdett gyanús lenni a dolog, és se a bekapcsolásra, se semmire nem reagált.

Szépen sorba haladva kipróbáltam akksi kivétel, majd visszahelyezést követően, illetve kártyák nélkül is. Így állt egy darabig a sikertelen próbálkozásokat követően, amikor egyszer eszembe jutott, hogy meg kellene újra próbálni. Ekkor - amin meg is lepődtem - bekapcsolt a készülék. Mondom hurrá, akkor jó lenne visszarakni bele a dolgokat. Kikapcsoltam, és azóta sem sikerült ismételten életet lehelni a készülékbe.

Feltehetően nem csak egy egyszerű szoftveres problémáról van gond, hiszen többek között a HR sem működik, semmire sem reagál, egyedül ha töltőn van, akkor az ok, tölti. Illetve ha ekkor nyomom meg, hogy reset, akkor egy pillanatra kialszik a töltést jelző led, tehát a gomb jó - a gép rossz.

Talán logikusnak tűnik, hogy mindenekelőtt az utolsó "műtétje" jut eszembe a készüléknek, vagyis amikor beleszerelték a ramokat, akkor bár működött, és utána is kb. egy hétig, de ettől függetlenül lehet-e összefüggés a hibajelenség között, hiszen korábban - míg nem volt piszkálva a gép - tökéletesen működött, egyetlen komolyabb hibája a burkolatnak volt a kopása miatt, de azóta a gyártási hibás sorozat garanciában normálisra lett szerelve, és semmi probléma nem volt.

A legjobban talán azonban mégis ezzel járnék, hiszen ha ezzel kapcsolatos a hibajelenség, akkor az garanciális javítást jelent, ellenben a készülékre tudtommal csak 1 év garancia van, annál pedig már régebbi. Nos, majd meglátjuk, amint lesz fejlemény ezügyben, mindenképp írok ide a blogra, addig pedig aki akar jelentkezzen 128MB bővítésre, újabb kör indult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése