2008. június 9.

Az eddigi legjobb

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem főiskolai tanulmányaim alatt eddig ez a legjobban sikerült félévem a tanulmányi eredményeket illetően - függetlenül attól, hogy néhány tantárgy eredménye még nem ismert, ez már (szinte) biztosan kijelenthető). Kommunikáció szakról már csak egyetlen tantárgy, egy pótlás, az intézményi kommunikáció 2. eredménye hiányzik. A több hete elküldött házidolgozatos e-mailról ma érkezett csak meg az olvasás-visszaigazolás. Azért egy kicsit igyekezhetne vele, bár a leglényegesebb, hogy ne elégtelent írjon rá.

Német részről még nincs Von Phonem zum Satz (ebből a héten vizsgázom), valamint irodalom szigorlat - ebben még mindig nem vagyok biztos, hogy sikerül. Továbbá várom a lexikológia eredményét is, reméljük a legjobbakat. Ha - mondom HA - minden összejönne, akkor csak a nyelvészet szigorlat, illetve a szakdolgozat maradna meg a következő félévre. De jó is lenne...

Ha már ennyit beszélgettünk a szigorlatokról: Tényleg van olyan tanszék a fősulin, ahol ha megvannak a szigorlat előfeltételei, akkor az alapján megajánlanak egy jegyet? (Remélem idézhetem - név nélkül - az ügyfélszolgálati fórumot:) "Szeretném megkérdezni, hogy mikor lesznek láthatóak a megajánlott jegyek a pénzügytan szigorlatokra a neptunban. Még nem kaptam meg, pedig az összes elözmény tárgybol már sikeresen vizsgát tettem." Ennek tükrében nagyon csalódott vagyok akkor, hogy - az utolsó kivételével - rendre sikeresen teljesített beugróim után sem kaptam legalább egy megajánlott kettest :( Kétségtelen ugyanakkor, hogy a legjobb e nélkül lenne valami jó (de legalább elégséges) eredményt elérni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése