A mai nap sikerült megismernem a legújabb felszolgálót is a FürstenBräu-ban. Eredetileg úgy volt, hogy egy Döme-búcsúztatóra megyünk, de mivel nem szólt be senki, én pedig már éhes voltam, így elindultam magam, és sajnos később sem csatlakozott senki hozzám. Pedig vártam. Döme ugyanis nemsokára megy haza.
Ez az a nap, amitől azonban én is tartok, pedig egyre közelebbinek tűnik. Legalábbis nem igazán tudom miként lenne megoldható a folytatás. Hiszen értelme csak úgy lenne, ha lehetne valami munkát vállalni itt. Sajnos azonban úgy néz ki, hogy a KJFF-Team bármennyire is szeretném, nem keres új munkatársat. Bár akikkel beszéltem ezzel a témával kapcsolatban osztrákok, mind bíztattak, hogy mindig találni valamit, illetve a munkavállalásit megszerezni sem olyan nehéz, a tapasztalatok mégis mást mutatnak. Ezt már - többek között - macsKA is tapasztalta.
Másfelől pozitív példát is láthatunk, láthattunk. Hiszen voltak, vannak olyan hallgatók, akik dolgoztak, dolgoznak. Vagyis nem lehetetlen, de nem is sétagalopp úgy gondolom. Én mindenesetre még szívesen maradnék Fürstenfeldben, és igyekszem keresni a lehetőséget erre. Bár sajnos még nem igazán találom.
Világszerte 184 millióan indítottak már blogot. Magyarországon kivételesen alacsony, alig nyolc százaléknyi a blogger az aktív internetezők között. A legmagasabb, 70 százalék feletti arányt Dél-Koreában (71,7 százalék), Tajvanon (70,9 százalék) és Kínában (70,3 százalék) mérték. A bloggerek száma szerinti listát Kína vezeti 42,5 millióval. Az Egyesült Államokban az aktív felhasználók 26,4 százaléka indított blogot, Nagy-Britanniában, 25,3 százalék, Kanadában pedig 22,5 százalék. A bloggerek aránya alapján összeállított lista végén három kelet-európai ország áll. Románia 21,3 százalékkal a 27. helyre került, Csehország a 18,2 százalékkal 28., az utolsó pedig Magyarország 7,8 százalékkal. Részletek az Origo oldalán.
Minden autógyár arra törekszik, hogy márkahű vásárlói legyenek - ám ezt az áhított célt a cégek különféleképpen próbálják elérni. Egyes gyártók a ralisikerekre alapoznak, mások kiemelkedően megbízható, ám álmosítóan unalmas kocsikat készítenek, és vannak márkák, melyeket valami megfoghatatlan varázs leng körül. Lehet szeretni és nem szeretni a BMW-t, ám vitathatatlan, hogy a müncheni gyártmányok az egyik legmarkánsabb karakterrel bírnak. Erre a különösen erős imázsra építkezik a bajor márka tavaly októberben átadott élményközpontja, a BMW Welt. A létesítményt a müncheni birodalomban, a gyár, a Vierzylindernek nevezett központi iroda és az idén megújuló múzeum szomszédságában húzták fel, alig három év alatt. A gyár közelsége azért fontos, mert a fő attrakció a galérián elhelyezkedő Premier Átadó - itt találkozik a tulajdonos új BMW-jével. Részletek az Origo oldalán.
Ez az a nap, amitől azonban én is tartok, pedig egyre közelebbinek tűnik. Legalábbis nem igazán tudom miként lenne megoldható a folytatás. Hiszen értelme csak úgy lenne, ha lehetne valami munkát vállalni itt. Sajnos azonban úgy néz ki, hogy a KJFF-Team bármennyire is szeretném, nem keres új munkatársat. Bár akikkel beszéltem ezzel a témával kapcsolatban osztrákok, mind bíztattak, hogy mindig találni valamit, illetve a munkavállalásit megszerezni sem olyan nehéz, a tapasztalatok mégis mást mutatnak. Ezt már - többek között - macsKA is tapasztalta.
Másfelől pozitív példát is láthatunk, láthattunk. Hiszen voltak, vannak olyan hallgatók, akik dolgoztak, dolgoznak. Vagyis nem lehetetlen, de nem is sétagalopp úgy gondolom. Én mindenesetre még szívesen maradnék Fürstenfeldben, és igyekszem keresni a lehetőséget erre. Bár sajnos még nem igazán találom.
Világszerte 184 millióan indítottak már blogot. Magyarországon kivételesen alacsony, alig nyolc százaléknyi a blogger az aktív internetezők között. A legmagasabb, 70 százalék feletti arányt Dél-Koreában (71,7 százalék), Tajvanon (70,9 százalék) és Kínában (70,3 százalék) mérték. A bloggerek száma szerinti listát Kína vezeti 42,5 millióval. Az Egyesült Államokban az aktív felhasználók 26,4 százaléka indított blogot, Nagy-Britanniában, 25,3 százalék, Kanadában pedig 22,5 százalék. A bloggerek aránya alapján összeállított lista végén három kelet-európai ország áll. Románia 21,3 százalékkal a 27. helyre került, Csehország a 18,2 százalékkal 28., az utolsó pedig Magyarország 7,8 százalékkal. Részletek az Origo oldalán.
Minden autógyár arra törekszik, hogy márkahű vásárlói legyenek - ám ezt az áhított célt a cégek különféleképpen próbálják elérni. Egyes gyártók a ralisikerekre alapoznak, mások kiemelkedően megbízható, ám álmosítóan unalmas kocsikat készítenek, és vannak márkák, melyeket valami megfoghatatlan varázs leng körül. Lehet szeretni és nem szeretni a BMW-t, ám vitathatatlan, hogy a müncheni gyártmányok az egyik legmarkánsabb karakterrel bírnak. Erre a különösen erős imázsra építkezik a bajor márka tavaly októberben átadott élményközpontja, a BMW Welt. A létesítményt a müncheni birodalomban, a gyár, a Vierzylindernek nevezett központi iroda és az idén megújuló múzeum szomszédságában húzták fel, alig három év alatt. A gyár közelsége azért fontos, mert a fő attrakció a galérián elhelyezkedő Premier Átadó - itt találkozik a tulajdonos új BMW-jével. Részletek az Origo oldalán.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése