2008. április 20.

Nagy lehet a kanyaróveszély a foci Eb-n

Csütörtök délután jártam Székesfehérváron, a kommunikáció szakdolgozatommal kapcsolatos utolsó konzultáción. Látszott, hogy itt van a határidő előtti hajrá, mert én négyre mentem, amikor odaértem, akkor egy valakivel épp befejezte a konzultációt, közben is jöttek páran apróbb egyeztetésre és/vagy papír aláíratni. Valamint nem sokkal mielőtt eljöttem, akkor ért vissza egy lány, vele akkor kezdte el utoljára (?) megbeszélni a szakdolgozattal kapcsolatos dolgokat. Hát igen, ennek egyik oka, hogy saját szakdolgozói mellett Kazal tanárúr hallgatóit is Virágh Ildikó kapta meg. Szerencsére sok javítani való nem akadt a munkámon, és alapvetően elégedett volt vele. Természetesen nem felejtettem el az ígéretemet, és hamarosan írok pár szót, gondolatot az általam elvégzett kutatás eredményéről, azonban egy kis türelmet kérek még ezügyben. Ahogy szerettem volna/szeretnék az általános szociális munkások projekthetén meglátogatott Augustinerhof idősek otthona és ápolóotthonnal (remélem jól írtam a nevét) kapcsolatban is néhány észrevételt leírni. Ezzel kapcsolatban is némi türelmet kérek.

Az első helyen kiemelt svájci Roger Federer nyerte a portugáliai salakpályás tenisztorna férfi versenyét, miután a második helyen rangsorolt orosz Nyikolaj Davigyenko az elvesztett első játszma után a második elején feladta a mérkőzést. A világelső Federer pályafutása 54., idei első ATP-tornagyőzelmét szerezte meg egyesben. Federer (svájci, 1.) - Davigyenko (orosz, 2.) 7:6 (7-5), 1:2-nél Davigyenko feladta

Jelentősen növekszik a kanyarós esetek száma Svájcban és Ausztriában, a 2008-as labdarúgó Európa-bajnokság két helyszínén - közölte az Európai Betegségellenőrző- és Megelőző Központ (ECDC) hírportálja. Alig két hónappal a torna kezdete előtt egy szakcsoport folytat éppen kockázatértékelést Ausztriában. A hivatalos szervek felhívják figyelmet arra, mindenki ellenőrizze, kapott-e védőoltást a nagy fertőzőképességű betegség ellen. Részletek az inforadio.hu oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése