2008. március 17.

Ismét Székesfehérváron

Egy hihetetlenül jó részt láthattak, akik péntek este az RTL Klub műsorán az Odaátot választották. Csak azért nem mondom, hogy 5-ből 6, mert akkor a szezonfinálénak lehet, hogy a 7-est is meg kellene adnom. Ugyan a sorozat alaptörténete ezzel a résszel nem haladt előre, mégis érdemes volt megnézni. A héten emlékeztetőül megnézhettük W. mama és Jessica plafonraszegezett - lángrakapós halálát. Szép kis összeállítás. Na mindegy, ami megtörtént, az megtörtént, nincs mit tenni. Vagy mégis? A hogyvolt folytatása itt olvasható.

Ahogy azt korábban már említettem, ma voltam Székesfehérváron, találkoztam a konzulensemmel, megbeszéltük az eddig írtakat, illetve a további teendőket. Valamint egy hasonló témában készült szakdolgozatot elolvastam a könyvtárban. Háát, az enyém szerintem jobb lesz - no nem mintha le akarnám szólni a másik művet. Emellett Virágh Ildikótól is kaptam egy kis dicséretet az eddigieket illetően. Mindemellett, ha már Székesfehérvárig eljöttem, akkor miért ne mehetnék tovább is? Így tettem, ami azt jelenti, hogy immár Fürstenfeldből írom ezt a bejegyzést. Előreláthatóan két hétig tudok maradni, utána azonban a szakdolgozat körüli teendők, illetve néhány, a gyakorlattal kapcsolatos dolog visszaszólít Szekszárdra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése