2007. november 17.

Ricsi a Hero

Voltaképp jó, hogy nem is olyan rég beírtam az elkövetkező napok/hetek programját, ugyanis lényegében azóta kiderült, hogy talán egy program sem akkor lesz, amikorra eredetileg meg lett hirdetve. Továbbá végül a tegnapi Graz by Night is elmaradt. Sebaj, így legalább ha be lesz pótolva, akkor talán én is tudok menni, mert tegnap mindenképp kihagytam volna. Helyette - mint írtam - elvoltam FürstenBräu-ban vacsorázni. És igen, direkt olyan helyre ültem, hogy a Tina jöjjön majd oda. Ez kicsit ellent mond a "magyarok tartsunk össze" szlogennek - hisz a magyar felszolgáló is ott volt -, de hát ez van. Egyesek ugyan partnerkapcsolati szinten leszólták nem is olyan rég a vendéglátóipar e szintjén dolgozó munkavállalókat, amit egy Tina vagy Sabine láttán továbbra sem értek teljesen.

Tegnap este néhányan egy igazán ütős partin - szó szerint - vettek részt a lusta macskáról elnevezett szórakozóhelyen. Az este eseményeit utólag a Keller-ben értékelve megállapítottunk: Ricsi a Hero. Mindamellett mostmár tudjuk, hogy itt is zajlik az élet. Egész jól állunk, Michael Jackson imitátor, sztárdj és kosárlabdázó kispárduc után már Hero-nk is van. Azt hiszem ennyire változatos összeállítású csapata még nem volt a KJFF-nek. Nem csak ütős parti, de pókerparti is volt tegnap, amelyet többek nagy meglepetésére ismételten "csellengő Tomink" nyert meg. (Tényleg, még ilyenünk is van, ez a fenti listából kimaradt)

Ma megyek haza. Igazából három ok miatt kell hazamennem. Első, hogy otthon, normális net mellett befejezzem a KJFF honlapot. Második, hogy találkozhassak Stratusommal, és közösen visszatértjünk Fürstenfeldbe. Harmadik pedig, hogy megnézzem - vagy legalábbis a DVD-t elhozzam - az elnök embereinek 2. évadját. Megvettem ugyanis, hétfőn vagy kedden hozták otthonra, most hirtelen nem tudom a pontos dátumot.

2 megjegyzés:

  1. Az elmaradt programokhoz: sajnos képtelenség megoldani egy személyautóval 20 ember szállítását, a tömegközlekedés árai hallatán pedig mindenki meggondolja magát... Ígéretünk van rá, hogy nov.30-tól megkapjuk két hétre a kisbuszt, így igyekszünk mindent akkor bepótolni: Bécs, Imax, Gölles, Kornberg, szánkózás, stb.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen az információkat

    TyBoR

    VálaszTörlés