2007. október 28.

Megnyílt a BMW Welt

Eddig nem sok SMS-t (avagy e-mailt) kaptam a kollégiumba visszaérkezőktől. Vagy nem olvasnak blogot (esetleg olvassák, de nem törődnek az abban leírtakkal) vagy csak pusztán féltik a telefonuk/billentyűzetük, hogy elkopik. Kár, azért jó lett volna néhány üzenetet olvasni, de nélkülük sem dől össze a világ. (Ráadásul még akár érkezhetnek, hiszen lehet előbb mindenki pihen kicsit, és utána áll neki üzeneteket irogatni)

Mint már írtam, holnap megy szervízbe az autóm. A mai nap a parkolóban állva készítettem róla egy olyan képet, amikor már a téli gumik után a dísztárcsák is felkerültek az autóra. Osztrák szerzemény, a Hofer-ban vettük, amikor kint voltak a szüleim látogatóban. Ha azt vesszük, akkor nem volt drága, olyan árszinten volt, mint itthon. Vagyis nem is nyertem, de nem is veszítettem igazán az üzleten. Természetesen egy alufelni szebben mutatna, nem vitatom, de a célnak ez is tökéletesen megfelel. Azért már várom, hogy jöjjön a nyár, és a felnis szett visszakerüljön.

Váltottam pár szót ma MSN-en az egyik diákkal, aki abba a 11.b-be jár, ahol a gimnáziumban hospitáltam, majd tanítottam. Kiderült, hogy nem messze lakik attól az Arany János Általános Iskolától, ahol most vagyunk gyakorlaton. Mindennek ellenére ő mégsem ebbe az oktatási intézménybe, hanem a másik általános iskolába járt. Nem is akárhova, testnevelés tagozatra. (Nem is tudtam ennél különben, hogy létezik testnevelés tagozat is) Egyébként iwiw-en és myvip-en is néhányukra rákerestem és be is jelöltem őket. Vissza is igazoltak. Sajnos teljes osztálynévsort nem tudok, így csak pár emberre tudtam keresni.

Régebben találtam még rá egy cikkre, de eddig valahogy mindig kimaradt a beírásokból, így épp itt az ideje megemlíteni. Egy remek tippel szolgál azok számára, akik végképp nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel. Ők elkölthetik házikedvencükre a Wag Hotelekben, ahol a masszázstól a gyógypakolásig bármit megrendelhet a nap 24 órájában.

A kaliforniai luxushotellánc rendkívüli gyorsasággal terjeszkedik, köszönhetően a kisállattartás egyre nagyobb divatjának. Ez a szektor mintegy 40 milliárd dollárt mozgat meg évente csak az Egyesült Államokban.

A kizárólag kutyák és macskák számára létesített szállodahálózat Sacramento és San Francisco után Silicon Valleyben készül új hotelt nyitni, de Los Angelesszel is terveik vannak. Bármelyik ötcsillagos szállóval felveszik a versenyt a formatervezők által megálmodott bútorokkal, plazmatévékkel, a szobában végzett 20 perces masszírozással, de van fodrász, uszoda is, a képesítéssel rendelkező alkalmazottak pedig naponta ötször meg is sétáltatják a kutyákat.

A páratlan szolgáltatásnak meg is kérik az árát, egy éjszaka a Wagban 80 dollár, erre jönnek rá az extraszolgáltatások. Minden szobában webkamerát szereltek fel, hogy a tulajdonos is nyomon követhesse, minden rendben zajlik-e kedvence körül, például időben jött-e a masszőr.

Az elégedett ügyfél azután a szálloda internetes boltjában választhat valamilyen luxus-kiegészítőt állatkájának. Egy Swarowski kristályokkal díszített hám 67 dollárba kerül, a fényvisszaverő kabátka 130 dollár, a Capri típusú kutyafekhely 775-öt kóstál. Mint arról a hotel elnöke beszámolt, átlagosan négy napra érkeznek az állatok, és a szálló több mint felét már lefoglalták erre az idényre.

Egy másik - aktuálisabb - írás a frissen megnyílt BMW Weltről, és annak bravúros építészeti megoldásairól szól. Minőség, design és modernitás – a különleges formát alkotó acélszerkeztre húzott üvegköpeny és a futurisztikus belső hivatott megjeleníteni a marketinges hívószavakat. az épület lényege, hogy a látogatók egy különleges környezetben tudjanak meg mindent a BMW-ről, ismerjék meg például az összes autó- és motormodellt, de ha nézelődés mellett vásárolni is akarnak, akkor természetesen arra is lehetőségük nyílik. A cikk teljes terjedelmében, fényképekkel illusztrálva az ingatlanok.hu oldalon olvasható. Mindamellett azt hiszem itt egy újabb célpont, amit meglátogathatunk egy kollégiumi kirándulás kapcsán :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése