2007. október 16.

Külön utakon

A mai nap voltam a körzeti orvosnál. Kértem újabb beutalót, hogy tovább folytathassuk a kezeléseket az Ambulatorium Pfeilburgban. Jövő hét hétfőre kaptam csak időpontot, akkor is kb. vacsiidőre (19:00), egész addig foglalt volt minden időpont.

Holnap megyünk Graz-ba, úgy néz ki, hogy a kisbusszal és további két autóval, köztük az enyémmel. Még nem teljesen tisztázott, hogy mivel két autónak van matricája, így vegyünk az enyémre is, avagy menjünk inkább a főúton. Ami biztos, hogy délután 2 órakor indulunk. Továbbá, hogy egyesek inkább vásárolnának, másokat pedig a város szépsége érdekel. És talán van olyan is, akit mindkettő. Egy biztos, a Shopping City Seiersberg kb. este 7 óráig nyitva van, a város pedig nem zár be, maximum sötét lesz, így akár talán bizonyos kombináció is lehetséges.

Sajnos ma ismételten tapasztalnom kellett, hogy a kollégiumi többség és jómagam külön utakon járunk. Ezt alátámasztja, hogy vagy nem hívnak programokra, vagy visszautasítják a meghívásomat. Ha azt mondom menjünk el közösen (páran) egy étterembe, akkor megkapom, hogy drága, inkább főznek itthon. Ha azt mondom, hogy nézzünk el a FürstenBräu-ba, akkor megkapom, hogy nem szeretik a sört, a beszélgetésért meg kár kimozdulni. Ha kiderül, hogy mégis szeretik, akkor pedig a fejemhez vágják, hogy a Kellerben olcsóbban többet ki tudnak hozni. Ezt mindamellett el kell ismernem, ráadásul helyben is van. Vagyis kétségtelenül a Kellernek is megvannak a maga szépésgei.

Szívesen elnéztem volna akár ma este is a FürstenBräu-ba, de Kata végül az egészségügyi állapotára - mások pedig másra - hivatkozva lemondták. Először gondoltam, hogy elnézek akkor majd egyedül. Végül azonban rájöttem, hogy nem kell, hogy lúzernek nézzenek, akinek még sörözni is egyedül kell eljárnia. Bár erre korábban már volt elég alkalmuk. Így végül a visszautasítások oltárán feláldoztam a kellemes sörözést és (pár) Großes Dunklest.

Azért teljesen mégsem mondtam le a FürstenBräu-ról, elhatároztam, hogy holnap oda megyek ebédelni. Bár sajnos a gráci út miatt a sör stornó. Vagy a gráci út. Ez majd még holnapig kiderül. Mondhatnám, hogy aki akar csatlakozhat, de jól tudom, hogy úgysem akar tenni, így nem futok inkább felesleges köröket.
Mittwoch, 17.10.2007
Rindsuppe mit Grießnockerl
Putenschnitzel gebacken mit Erbsenreis
Asiatische Nudelpfanne
Kuchenvariationen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése