2007. október 17.

Gráci délután

A mai nap kellemes meglepetésben volt részem, amikor betértem ebédelni a FürstenBräuba. Tünde is épp ott ebédelt. Ennek előnye, hogy végül így egyikünknek sem kellett egyedül ennie. Szerintem egy kellemeset beszélgettünk, végül elsietett a dolgára. Nekem is igyekeznem kellett, mert 2 órakor indultun Grácba.

Három autóval mentünk, mindegyik teljes létszámban, vagy talán egy üres hely maradhatott. Amit sajnáltam, hogy senki nem jelentkezett Önként arra, hogy az én autómmal jöjjön, hanem aki megmaradt. Azért pár embertől jól esett volna, ha mondta volna, hogy szeretne velem jönni. Talán abszolút tévutakon járok a kapcsolatok megítélésében. Igyekszem ezentúl reálisabban látni a kapcsolataimat, hogy kevesebb csalódás érjen. Végül azonban úgy gondolom, hogy a hozzám került, majd a csere után visszafelé velem tartó társasággal is jól megvoltunk. Szóval egy kellemes kirándulást tettünk Grácba.

Odafele sikerült beelőzni Gáborékat Gleisdorfban egy apróbb figyelmetlenség miatt, illetve mert egyikőnk sem akart a forgalom ütemével merőben ellentétes manővert véghez vinni. Végül így nem ugyanott parkoltunk le Graz-ban, de leküzdhető távolságban voltunk egymástól. A város egyébként továbbra is szép, bár talán kicsit rövidre szabott lett a rendelkezésre álló idő.

Mikor visszaérkeztünk, akkor azért tisztáztam Gáborral a lekerüléses esetet. Szerencsére nem haragszik emiatt - mint mondta - a GPS-ek korában ez már nem jelent problémát. Ennek örülök, kár lett volna emiatt egy újabb konfliktus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése