2007. október 31.

A helyesírás bajnoka

Aki eddig még nem tudta volna, annak elárulom: Sok minden egyéb mellett a Startlap csapatnak is tagja vagyok, mint a Szekszárd.Lap és a Szekszárdicég.Lap linkgyűjtemények szerkesztője. A minap egy érdekes linkajánlást kaptam. A témáját tekintve akár még fel is kerülhetett volna a gyűjteménybe, azonban a relevancia mellett van még néhány alapvető minimum elvárás az ajánlott honlapok irányába. Ide tartozik, hogy ne legyen tele helyesírási hibával. Miután a linkajánlóban is szerepelt már helyesírási hiba, így előrevetítette a honlap tartalmát. Amely végül minden várakozást felülmúlt. Ez még nem is lenne baj, de a linkajánló első körben nem igazán akarta megérteni, hogy emiatt miért utasítottam el? Mindemellett javasolta, hogy amivel bajom van, azt írjam össze és javítsam ki. Természetesen ezt nem tettem meg, nem feladatom az ő lapjának nyelvtani korrigálása. Néhány gyöngyszemet összegyűjtöttem, íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése