2007. október 20.

Alig páran

Ahogy azt már tegnap megírtam, alig páran maradtunk mára a kollégiumban. Némi emelkedés annak köszönhető, hogy egy tanár és családja tegnap este, illetve további vendégek, valamint a szüleim ma megérkeztek a kollégiumba. Egyébként mindenki otthon tölti épp szabadságát. Azt azért sajnálom, hogy - miután mobilszámokat nem cseréltünk, így - e-mail útján senki sem gondolta úgy, hogy értesítsen a sikeres és szerencsés hazaérkezésről. (igaz jómagam is elfelejtettem bárkit is megkérni erre, így 1-1)

A mai nap a FürstenBräu-ban ebédeltünk. Időközben a magyar pincérnővel is tisztáztuk, hogy valóban ő a magyar közülük, illetve, hogy mi magunk is azok vagyunk. Emlékezett rám, hogy többször voltam már ott, és múltkor pl. ő szolgált fel, de azt leszámítva, hogy lassabban beszéltem, mint az osztrákok, nem gondolta, hogy magyar vagyok. Estére várhatóan ismételten visszanézünk, ekkor már pár Großes Dunklesra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése