2007. augusztus 13.

Tanítási gyakorlat

Miután a Neptunban szétküldött üzenet megkért, hogy hívjam fel társaim figyelmét is az üzenetre, így aki nem járt volna a mai nap a Neptun-ban, elárulom neki a lényeget. Felkerült a következő félév tanítási gyakorlatának a tájékoztatója az intrára. Kéretik letölteni és jól elolvasni, majd lehetőleg megérteni. Az említett dokumentumokat a Tanszéki felhívások, ismertetők/Iskolacentrum tájékoztatói közt kell keresni.

Miután felhívtam erre mindenki figyelmét, cserébe elárulhatná valaki, hogy hol tart a szentgotthárdi tanítás projekt? Mert miután mondták, hogy keressük meg az IskolaCentrumot és az iskolákat (ebben a sorrendben), az IskolaCentrum azt mondta nekünk különösebb dolga nincs. Amikor megkérdeztem tőlük, hogy akkor a sulikat sem nekünk kell zargatni, akkor meg nem kaptam választ. Így részemről szüneteltettem a projektet, ráadásul ha kell is beszélnünk Szentgotthárddal, akkor nem hinném, hogy fontos lenne mindenkinek külön keresni őket, elég egyvalakinek mindenki nevében.

Ha már tanítási gyakorlat a téma. Mikor kezdünk Szentgotthárdon? Mikor kell kiköltözni Fürstenfeldbe? Mert ugye nekünk elvileg szeptember 7-ig tart az augusztus 21-én kezdődő gyakorlat. Ráadásul ha már annyira belemerültünk az egyéni tanrendbe, ahol minden annyira egyéni, akkor ha össze lehet hozni, akkor közvetlen a fent említett tanítási gyakorlat után, még gyorsan a félév elején bepótolnám a műtét miatt elmaradt nyaralást. Remélem ezt meg sikerül oldani.

Erről jut eszembe, jövő héten tantárgyfelvétel, ehhez képest nekem még nincs is lezárva az utolsó félévem. Avagy másnak sincs? Ergo azért nem zárták le, mert kicsit el van csúszva a Tanulmányi Osztály, avagy azért, mert valami gond van, amit elfelejtett azonban közölni ezesetben. Ráadásul már többször kérdeztem a Német Tanszéket, hogy az alapvizsgás jegyemet nem kellene-e beírni, ha már egyszer végre sikerült... Ha másért nem, mert ez alapfeltétele annak, hogy a következő félévben taníthassak. Kár lenne, ha egy apróbb adminisztrációs hiba miatt egyből egy ilyen problémával indulna az új félév.

Holnap megyek Veszprémbe. Nem, nem a város szépségében fogok gyönyörködni, műtét utáni kontrollra kell visszamennem. Szerintem szépen gyógyult a seb, remélem a professzor úr is így látja. Ráadásul - aminek személy szerint nagyon örülök - végre sikerült felszednem pár kilót. Bizony, miközben sokan sorra próbálják több-kevesebb sikerrel az újabbnál újabb és divatosnál divatosabb fogyókúrákat, addig én ellenkező problémákkal küzdök. De most végre pozitív elmozdulás tapasztalható ezügyben. Izgatottan várom a további kilókat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése