2007. augusztus 16.

Garanciális ügyek ismét

Újabb garanciális szervizes történet. Vagyis csak lenne. Történt ugyanis, hogy közel két év után tönkrement a számítógépünkben az ASUS alaplap. A régi hely, ahol vettük már megszűnt, az új helyen pedig nem igazán foglalkoznak ASUS alaplapokkal. Gondolván, hogy ezért van az ASUS-nak az NSE Hungária, felhívtuk őket, mit mondanak. Igazából semmit. Vagyis de: Ők nem foglalkoznak az ASUS alaplapokkal, és nem is tudják megmondani, hogy kire tartoznak a garanciális ügyek alaplapok esetében. Talán ideje lenne az anyacégnek megnéznie a hazai helyzetet, és megtenni a megfelelő lépéseket, mert egy kritikán aluli képviselet sokat ronthat az egyébként általam kedvelt márka hírnevén, színvonalán. Továbbá, ha valaki tudja hova kell fordulni garanciaidőn belül meghibásodott ASUS alaplap esetében, ha a bolt, ahol a terméket vásároltuk megszűnt, kérem mielőbb jelezze! Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése