2007. július 13.

Holnap haza

Elérkezett ez az időpont is. Megkaptam a kórházi zárójelentésem, befizettem a kórházi napidíjat, és várom a holnapot, amikor hazamehetek. Egész pontosan a szombati vizit és varratkiszedést követően. Ennek a nagy előnye így, hogy nem kell csak a varratok kiszedése miatt Szekszárdról Veszprémbe újra felutaznom, kivárni a sorom, majd visszautazni. Úgyis jön a kánikula, nem jó olyankor utazgatni.

Végül - némi nehézségek után - a MyPixMania-tól rendelt képeimet is megkaptam. A történet ott kezdődött, hogy mikor megrendeltem a képeket, másnap tönkrement a gép, így pont az én rendelésem is bent maradt. Majd mikor hosszabb idő után sem jött, írtam nekik, hogy hol a kép? Bocsi, prioritással csinálják, küldik. Továbbra sem nagyon jött, egy albumot kaptam csak, míg Fürstenfeldben voltam. Végül a képek is megérkeztek, amit a Német Tanszék közbenjárásával (köszönet érte!) megkaptam. Mindamellett a MyPixMania részéről is jól jártam, mert a kellemetlenségekért cserébe 60 képet ingyen csinálnak nekem legközelebb, és még a csomagolási és postaköltségeket is teljes mértékben átvállalják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése