2007. június 18.

Minden nem sikerülhet

A mai nap megtört a fürstenfeldi sikersztori. Miután német drámából nem sikerült összehoznom legalább egy kettest, így ez a tárgy és vele együtt az irodalom szigorlat a következő félévben vár a sikeres teljesítésre. Azért teljesen nem sikertelen az idei irodalompótlásom, ugyanis a pénteken írt próza vizsgámra megkaptam az elégségest. Valójában nem volt olyan vészes, amiből vizsgáztam ma, ez inkább azt bizonyítja, hogy milyen távol áll tőlem az irodalom. Azért ha ezt tudom, akkor inkább érzem jól magam ebben az utóbbi pár napban, mint a vizsgá(k)ra tanulok.

Lezárult tehát számomra a 2006/2007-es tanév II. félévének vizsgaidőszaka. Sajnos valamivel alulteljesítettem azt a célt, amit a félév elején kitűztem magam elé, mindamellett nem érzem azt, hogy szégyenkeznem kellene a félév teljesítménye miatt. Ugyan vannak elmaradt tantárgyak, szigorlatok, de még kezelhető mennyiséget alkotnak, így egyelőre aggodalomra semmi ok. Állnak nálam sokkalta rosszabbul is emberek, és vannak olyanok is, akik feladták, és inkább leadták a szakjukat. Nos, én nem fogok így tenni. Próbálkozni fogok, hogy az - elsősorban németes - elmaradt tárgyaimat bepótoljam.

Estére pedig nem poénként mondtam, amennyiben van rá érdeklődő, akkor el kellene fogyasztani azt az 1 üveg szekszárdi bort, ami itt van nálam, hogy ne kelljen hazavinnem. Bár akkor legalább lesz egy értéknövelt borosüvegem, mely már világot is látott. Igaz, nem többet, mint én. Ezügyben Feder-bear és a PDA viszi a pálmát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése