2007. június 4.

Megkezdődött az ügyintézés

A pénteki napon ajánlva elsőbbségivel feladtam a kérvényemet, hogy mára mindenképp oda érjen Székesfehérvárra - ez mondjuk a Postát ismerve még nem feltétlen volt elég garancia. Szerettem volna biztos lenni abban, hogy mikor kapják meg a levelem, így alig 48 Ft-ért kértem, hogy legyenek olyan kedvesek és SMS-ben értesítsenek, ha a másik fél megkapta. A siker végül felemás lett, mert a levelet végül valóban ma megkapta a Tanulmányi Osztály, melyről a főiskola rendszere értesített is, a Posta azonban továbbra sem küldött semmilyen visszajelzést. Vagyis úgy néz ki, hogy ezt a 48 Ft-ot eltette bizony zsebre... Igaz, én voltam a naív, amikor azt hittem, hogy a Magyar Posta esetében a pénzemért szolgáltatást is kapok.

A kérvényem ügyintézése - a tájékoztatás szerint - a mai napon megkezdődött, a döntésről majd írásban értesítenek. Mindamellett a KJF Főigazgatói Hivataltól is megkaptam a levelet, mely szerint Dr. h. c. Szabó Péter Ph.D elolvasta a múlt héten küldött levelemet, köszöni, örömmel olvasta. Végül pedig Dr. Kovács László asztalán landolt irományom. A többi főiskoláról, egyetemről hallott rémtörténetek után ilyenkor mindig örülök, hogy a Kodolányin legalább emberszámba veszik a hallgatót. Legalábbis nekem pozitívak a tapasztalataim.

Régen került már szóba, így holnap itt az ideje: Visszatért a PDA a szervízből, azóta már eltelt annyi idő, mint a vásárlás és a kopás közt. Újra elkezdett kopni? Jól megcsinálták a szervízben? Illetve milyen tapasztalatokat sikerült azóta összegyűjteni? Holnap minden kiderül.

1 megjegyzés:

  1. Pontosítanom kell, a Posta nem nyúlta le a 48 Ft-ot, mindössze a tőle megszokott sebességgel dolgozott. Az imént érkezett meg az SMS.

    TyBoR

    VálaszTörlés