2007. június 1.

Kérvény benyújtva

A mai nap benyújtottam a főiskola felé a kérvényt, hogy egyéni tanrenddel a 2007/2008. tanév I. félévére is engedélyezzék, hogy Fürstenfeldben maradhassak. Remélem engedélyezik, főleg miután Erika és a hírek szerint Bea is nyújtott be ilyen kérvényt. Erika esetében talán már döntés is születhetett, bár erről én még nem tudok. (Hozzászólás formájában megoszthatod, ha van újabb infód és olvasod ezt a bejegyzést). Vacilálók közt van Zsani és Zsófi, akik ugyancsak egyfelől szívesen kijönnének akár egyéni tanrenddel is Fürstenfeldbe egy félévre - illetve Zsani maradna tovább -, másfelől meg Magyarországon is szép és jó nekik.

A Kodolányi János Főiskola a 2006-os évben, a nemzetközi mobilitás terén nyújtott kiemelkedő minőségi munkájáért idén elnyerte az E-Quality - Európai Minőségi Díjat, melyet ünnepélyes keretek között 2007. május 22-én, az Egész életen át tartó tanulás európai uniós program nyitókonferenciáján adott át Hiller István oktatási és kulturális miniszter Budapesten, az Európa Hajón. Ezúton gratulálok a főiskolá(m)nak, mely így immár egy újabb díj büszke birtokosa lehet.

Arra is büszkék lehetünk továbbá, hogy a Kodolányi János Főiskola Fürstenfeldi Oktatási Központját immár egyre többen ismerik iWiW-en, számszerint 125-en. Az alacsony szám oka, hogy nem a mennyiségre, sokkal inkább a "minőségre" hajtunk, azaz vállalkozásokat, többezer ismerőssel rendelkező "mindenkitbejelölök" embereket nem igazoltunk vissza eddig sem, ezután sem. Már egy beváltott meghívót is kiküldött az intézet, bár ahogy láttam Majorosi tanárnő a regisztrációt követően nem sűrűn tért vissza iWiW adatlapjára.

2 megjegyzés:

  1. Tibi!
    Sajnos még én sem tudok semmit a kérvényem elbírálásáról.
    Ennyit tudok:
    "Tisztelt Hallgató! Értesítem, hogy kérelmének ügyintézése a mai napon megkezdődött. A döntésről írásban értesítjük. Üdvözlettel: KJF Tanulmányi Osztály"
    Ezt az üzenetet május 23-án kaptam, szóval kb. másfél hete....még nincs döntés...úgy látszik nagyon meg kell fontolniuk a dolgokat!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hello,

    ohh... hát akkor elég lassan bírálják el ezeket a kérvényeket. Én azt hittem ennél valamivel gyorsabban megy.

    TyBoR

    VálaszTörlés