
Reader's Digest Európai Megbízható Márkák felmérése az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában, amelyet 2001-ben végeztek el először. Idén a vizsgálat 15 európai országra terjedt ki (Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc), melynek elsődleges célja, hogy felmérje, milyen márkák élvezik leginkább a bizalmat Európában.

Tavaly óta nem változott a helyzet az ásványvizek rangsorában, idén is a Szentkirályi nyerte el az olvasók kegyeit és lett egyben a kategória győztese. 2005 óta megállíthatatlan a Nivea: mind a 15 országban a kék dobozos termékekre szavaznak az olvasók bőrápolás-kategóriában. A Reader's Digest magyar olvasói már hetedik éve hűek az Opelhez, a hollandokkal együtt. Idén is nyert a német gépkocsi: 2001 óta nem talál legyőzőre. A magyarok szeretnek tévét nézni, és a felmérésben részt vevők többsége ezt leginkább Samsung készülékeken tenné. A válaszadók nagy része az élet Coke oldalát választja, ha szomját üdítőitallal szeretné oltani, a Coca-Cola lett a kategória győztese. Lehet, hogy a titok nyitja a lila tehénben keresendő? Tény, hogy a Milka évek óta a kedvenc csokoládék közé tartozik! A cikk folytatása a
Piac és Profit oldalain olvasható.