2007. június 21.

Billa-bón

A tegnapi nap, mielőtt hazaindultunk volna, betértünk a fürstenfeldi Billába, hogy levásároljuk a nemrég nyert €20 vásárlási utalványomat. Egész jól számoltunk, hiszen végül alig léptük túl ezt a keretet, és meg is vásároltunk mindent, amit szerettünk volna. Amennyiben valaki Billa Vorteilclub tag, és a kártyáját odaadja fizetéskor, akkor esélye van arra, hogy a gép rányomjon a blokkjára egy féláras próbavásárlásra jogosító kupont. Esetünkben ez meg is történt, és mivel időkorlátos, amíg érvényes a bón (esetünkben július 3.), és a lejáratáig nem terveztük, hogy ismételten Ausztriába utazzunk, így irány vissza, beváltani. Ezúttal Maresi Eis Café és Maresi Eis Café Light közül választhattam, melyiket szeretném féláron kipróbálni. Lényegében mindegy volt a választás, mert mikor kifizettem, a blokkra ugyanezt a kedvezményt rányomtatta. Kezdtük viccesnek találni, és még mulatságosabbnak tartottuk volna, ha az újabb próbavásárlást követően ismételten rányomná ugyanezt a blokkra. És rányomta. Azt azonban már nem váltottuk be. Nem akartam felvásárolni a teljes készletet, már úgyis csak pár darab volt kint belőle a polcokon. A konklúziót azonban már ebből is le lehet vonni. Úgy látszik a Billa nagyon szeret engem, aminek én pedig nagyon örülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése