2007. június 28.

Búcsú Bertalannétól

A mai délután Székesfehérvárra utaztam, rendszeres blogolvasók már tudják miért, ma búcsúztunk el Bertalanné tanárnőtől, aki nyugdíjba vonult a közelmúltban. Hallgatói részről úgy érzem igazán megjelenhettünk volna többen is, azonban nem vonok természetesen senkit felelőségre a távolmaradás miatt. Én ott voltam, számomra ez számít, a többit mindenki intézze el saját magával, hogy jöhetett-e volna.

Az alkalomra vittem némi süteményt is, egész pontosan kókuszgolyót, melynek receptje az alábbiakban olvasható:
Hozzávalók:
50 dkg háztartási keksz (darált),
10 dkg vaj,
2 evőkanál kakaó,
20 dkg porcukor,
1 mokkáskanálnyi rumaroma,
1 csomag kókuszreszelék,
meggybefőtt leve

Elkészítés:
A kekszet ledaráljuk, elkeverjük a cukorral, a kakaóval és a szobahőmérsékletű vajjal. A meggybefőtt rumaromával ízesített levéből annyit teszünk hozzá, hogy formálható legyen. Nedves kézzel golyókat készítünk belőle, és egyenként megforgatjuk őket a kókuszreszelékben. Fóliával letakarva hűtőszekrénybe tesszük, míg megkeményedik.
A mai nap emellett volt egy rövid tájékoztató jellegű előadás a jövő fürstenfeldi csoportjának. Egy pillanatra erre is meginvitáltak egy kérdés kapcsán. Miután az információszerzés egyik csatornájaként említésre került a blogom (mondtam én anno, hogy megindultam a világhírnév felé, itt az újabb bizonyíték), így holnapra igyekszem egy-két hasznosabb blogbejegyzésre visszautalni, mégse kelljen immár több mint 160 bejegyzést átnyálazni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése