2007. május 24.

Visszatértem Fürstenfeldbe

Visszatértem Fürstenfeldbe, így visszatértem régi szokásomhoz, ebédre felkerestem a Gasthof zur Post nevű éttermet, ahol ismételten ott ebédelt a Sparkasse ügyintézőm, Frau Heschl, valamint a főnöke is. Ebédre levesnek az osztrák konyha repertoárjából választva Frittatensuppe került felszolgálásra. Amikor anno a Tömösvári korszakban először ettem, kicsit furcsa volt, már azonban már egész megszerettem, próbaként zsacsis változatban egyszer vittünk is ilyent haza. Az étteremben egyébként az egy hét kihagyás ellenére megismertek.

Mivel lassan kezdtek jelentkezni a fagylaltelvonási-tünetek, így célba vettem a főtéri fagyist. Tudom, otthon is vannak fagyisok, de az nem ugyanaz. Sőt! Allítólag a Gasthof zur Post-ban is van nagyon finom Sitt Eis, ami a szakács házifagyija, de igazából nekem az sem ugyanaz. Azt be lehet írni az egyéni tanrendre beadott kérvény indoklásába, hogy nem bírok elszakadni a fürstenfeldi fagyitól, így legyen olyan kedves rábólintani, hogy így vagy úgy, Fürstenfeldben maradhassak a továbbiakban is? Avagy ezután túl furcsákat gondolna rólam a kérvény elbírálója? :)

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY! Holnap (2007. május 25.) 9:00-tól kéretik minden blogolvasó, ismerőse, rokona, családtagja, kutyája, macskája, ... szorítson a blog írójának, aki ekkor fog Német nyelv és országismeret szigorlatozni. A támogatást mindenkinek előre is köszönöm, a helyes megoldásokat tartalmazó megoldókulcsokat (vagy azok másolatát) a fenti időpontig szívesen fogadom. (Utána is, hiszen a szándék megvolt, csak az értelme veszett el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése