2007. május 12.

Félúton a PDA

Sikeresen lezajlott tegnap délután-este a KJFF nyílt napja, melyről részletesebben szóltam már a korábbi bejegyzésben. A hangulat remek volt, bár többen sajnálták, hogy a zenészek igen korán csomagolni kezdtek, és elmentek. Szívesen elhallgatták, elhallgattuk volna még őket. Amennyire láttam a meghívott vendégek is jól érezték magukat a rendezvényen, bár ezt talán inkább maguk a szervezők tudnák megerősíteni vagy megcáfolni, hiszen ők váltottak több szót a vendégekkel. A projektheteseket pedig megilleti a dicséret, mert ügyesek voltak, nekem mindegyik prezentáció tetszett.

A hétvégén kilátogatnak a szüleim, egész pontosan vasárnap délután érkeznek. Külön köszönet Barbarának (aki nem ismerné, ő a KJFF higiéniai előadója, értsd: takarítónő), aki vasárnap délelőtt bejön és kitakarítja a két tanári szobát, melyből egyikbe Robert Worm, a másikba pedig a szüleim költöznek majd be. Ha lehet hinni az időjárás előrejelzésnek, akkor vasárnap és hétfőn is szép, napos időnk lesz, vasárnap napközben 22-24, hétfőn akár 28 fokkal. Ez abból a szempontból lényeges, hogy anyukám nagyon várja már, hogy a főtéren található Thermenkonditorei fagyijából ehessen, természetesen citromosat mindenekelőtt. Bár már sokszor megemlítettem szerintem, de ismételten megteszem: aki Fürstenfeldben igazán finom fagyit szeretne enni, csak és kizárólag ide jöjjön. Ráadásul az adagok sem olyanok, mint nálunk, és mindez gombóconként alig 80 centért. No, de ez itt nem a reklám helye - lehet lassan ideje lenne grátisz fagylalt formájában jutalékot kérnem - így talán lépjünk is tovább a témán. Szüleim kiutazásához tartozik még, hogy hétfőn mennek haza, én pedig velük.

Hétfőn, mert a PDA-m csak hétfőre érkezik meg, de akkorra elvileg mindenképp. Most ugyan még Nürnbergben van, de - ha minden igaz -, akkor hétfőn hajnalban megérkezik Grácba, ahonnan a reggel induló futárral pedig Fürstenfeldbe. Erről jut eszembe: Pénteken egyébként láttam a városban azt a TNT-s autót, illetve vele együtt azt a futárt is, aki elvitte még anno a PDA-m. Őszintén megmondom, nem bántam volna, ha pénteken már nekem is hoz valamit. De ne legyünk türelmetlenek.

A történet ugyan még 10-i, de eddig nem szerepelt a blogban, és talán mondhatnám, hogy az utóbbi időben nem is olyan nagy meglepetés: Az első helyen kiemelt Roger Federer már a nyolcaddöntőben kiesett a 2,1 millió euró összdíjazású római salakpályás férfi tenisztornán, a Mestersorozat negyedik állomásán. A svájci világelső nagyon gyengén játszott a selejtezőből főtáblára jutott olasz Filippo Volandri ellen, aki ezt remekül kihasználva két sima játszmában győzött. Federernek ez volt sorozatban a negyedik tornája, amelyet nem tudott megnyerni. Legutóbb márciusban, Dubajban emelhette magasba a győztesnek járó kupát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése