2007. április 6.

A nagy találkozás

Mint tegnap megemlítettem, ma Székesfehérvárra tettem egy kitérőt. Jó volt, rég jártam arra, ettől függetlenül szívesebben járnék a következő félévekre is Fürstenfeldbe, mint Székesfehérvárra. Szépen haladnak a buszpályaudvar átalakítási munkálatai is. Szerencsére amikor jártam fehérvárra, akkor még meg volt, mire esetleg megint kell, addigra jó esetben megint meg lesz.

A találkozó 10 órára volt megbeszélve, és bár tartottam tőle, hogy esetleg késni fogunk, végül még előbb is odaértünk, mint Majorosi tanárnő és a svájci professzor ott lett volna. Végül megérkeztek ők is, és Arnold Wyrsch valamint én leültünk a tanszék egyik gépéhez, ahol megmutatta, miről is szól ez az egész. Ezt követte a nagy kérdés, hogy mindezek után valóban érdekel-e a dolog? Természetesen (?) azt mondtam igen, így gyors címcsere, majd lassan elköszöntünk egymástól. A találkozót követően egy újabb találkozó következett. Ezúttal Dettivel futottam össze pár percre a könyvtárban, aki épp sietett, kérvényt írt, amit még le kellett adnia délig. (Remélem sikerült) Kicsit vele tartottam, hogy így tényleg tudjunk pár szót váltani. Végül - némi meglepetésre - az Ybl épület előtt összefutottunk Gulyás tanárúrral!

Mindig öröm a nem várt találkozás. Ezúttal például megtudhattam, hogy nem csak nekem sikerült ezzel a hasmenéses nyavalyával hazatérnem szeretett városunkból, Fürstenfeldből, hanem többek begyűjtötték ezt. Még Tóth tanárúr is, akiről jut eszembe, hogy adós nekünk Német filmtörténet vizsgáink eredményeivel. A tervezett és spontán talikat követően elérkezett a hazaindulás ideje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése