2007. április 30.

Megérkezett

Hosszas várakozás után a mai napon megérkezett Feder-bear! Kicsit el is fáradt a hosszú utazásban, így mindenekelőtt lefeküdt kicsit aludni. Természetesen csak és kizárólag rövid pihenőről lehetett szó, hiszen nagyon érdekelte új gazdája, azaz jómagam. Így a csendespihenőt követően kitúrt a notebook elől, és elolvasta miket írtam eddig össze a blogban róla. Még szóba áll velem, így bizonyára semmi rosszat. Avagy csak nem az a sértődős fajta. Sőt, kifejezetten tetszett neki a blog, és kérte, hogy ezentúl ő is időnként szóhoz juthasson. (Exhibicionista Feder-bear?)

Nagyon sajnálja, hogy előbb nem ért ide, mert akkor szívesen megmászta volta vasárnap a többiekker a Bärenschützklamm-ot. Akkor lehetett volna Feder-bear a Bärenschützklamm ura. Azért reméli, hogy Gulyás tanárúr tölt fel a KJFF Képtárba képeket a mostani túráról, hogy láthassa mit hagyott ki. Addig, amíg vár a képekre, leugrott teniszezni kicsit, hiszen egy macinak, aki a tenisz világranglistájának éllovasáról kapta a nevét, elengedhetetlen a rendszeres teniszedzés. (Nem akarom lebuktatni, de van még mit edzenie, ha Roger Federer ellen szeretne egyszer játszani egy házi mérkőzést)

Egy ilyen edzés azonban még a svájci világelsőről a nevét kapó medve számára is fárasztó. Szomjas macim így gyorsan ki is sajátította az egyik FürstenBräu poharamat, amiből még múltkor vásároltam be. Még szerencse, hogy előrelátó voltam, és nem csak egy darabot hoztam. Sajnos a sörre azonban még ácsingóznia kell egy kicsit. Különben is neki kellene engem meghívnia egyre, hiszen mennyit váratott.

Mindeközben nekem sokkalta kevésbé izgalmas elfoglaltságom akadt. Német dráma szeminárium pótlásra kell felkészülnöm, ugyanis amikor jön ki Kovács tanárúr, vizsgáznom kell belőle. Majd sajnos a vizsgaidőszakban ugyanezt csinálhatom Kurdi tanárúrnál, akkor már előadás pótlásaként. Ráadásul sajnos - többek közt, mert Székesfehérváron lesz a vizsga -, így - ha jól láttam - csak az utolsó időpontra tudtam feljelentkezni. És ha az sikerül, akkor irodalom szigorlatra is már csak a legutolsó időpontra tudok elmenni. Óóóó.... igazán csinálhattunk volna itt is olyant, hogy szemináriumi jegy alapján megajánlják az előadás jegyét, végülis volt már ilyenre példa a világtörténelemben, és ugyanazt kell tudni mindkettőre, sőt később a szigorlatra is részint. No de mindegy, akkor túl egyszerű lenne az élet.

Mert a héten még lesz mindemellett érdekérvényesítés és lobbiból vizsgánk, valamint nyelvtörténetből úgyszintén. És még sorolhatnám, de ugyan már, ez főiskola, és megcsináljuk, hisz meg tudjuk csinálni. Nem szabad siránkozni, az nem visz előre.

Zárásként az alábbi változásra hívnám fel a figyelmet a profil oldalamon, amit gondolom nem néz senki nap mint nap, így nem tűnne fel neki, de így íme:

Hosszan gondolkodtam azon mit is lehetne kedvenc könyvnek beírni, míg végül az alapvizsgára, a nyelvészet szigorlatra, és mindenekelőtt Sepsei tanárúr kitűnő nyelvtanóráira gondolva elengedhetetlennek találtam e könyv feltűntetését.

1 megjegyzés:

  1. Jelentem, kerültek fel képek a Bärenschützklamm-os túráról és más újak is! :-)

    VálaszTörlés