2007. február 25.

Megszületett!

Többek között a blog első hozzászólása, amit már régóta vártam, és nagy-nagy örömmel fogadtam. Gyorsan válaszoltam is rá, ezzel bíztatva mindenkit, hogy bátran kommentálja az egyes bejegyzéseket, ezáltal növelve a blog interaktivitását.

Továbbá a döntés is megszületett, némi vita után beleegyezett a család a pda-vásárlásba. Most már csak abban kell reménykednem, hogy legyen feketében raktáron, fehérben ugyanis nem tetszik a készülék. Erről - mármint a raktárkészletről - hétfőn tud majd bővebb tájékoztatást adni a webshop, ahol megrendeltem. Ha minden jól megy - remélem így lesz -, akkor már a frissen vásárolt PDA-val a zsebemben térhetek vissza Fürstenfeldbe a hétvégén.

Jut eszembe éjjel - legalábbis a mi időzónánkat alapul véve - kiosztják az Oscar szobrocskákat. Hollywood legfontosabb eseményén 24 kategóriában hirdetnek győztest. A szakértők szerint Martin Scorsese a legjobb rendező lehet a Téglával, és vetélkedhet a legjobb filmért a Bábellel és A királynővel. Helen Mirren sokak szerint a legjobb színésznőnek járó szobrot viheti haza ez utóbbiban nyújtott alakításáért. A legjobb férfi főszereplő díjra Forest Whitaker (Az utolsó skót király) a legesélyesebb. A 2007-es díjkiosztón két magyarért is izgulhatunk: M. Tóth Géza Maestro című animációs rövidfilmjét, illetve Zsigmond Vilmos operatőrt a Fekete Daliáért jelölték. Az RTL Klub élőben kövzetíti hajnali 2:00-tól az eseményt.

A szobrok sorsára lehetett neten fogadni. Én erre nem, de a teniszmérkőzések eredményeire elkezdtem fogadni a Bwin-en. Eddig szerencsére bejöttek a tippek, igaz (eddig?) kockázatosabb mérkőzésekre nem fogadtam. Így ugyan várhatóan nem leszek milliomos belőle, de a zártosztályra sem visznek el játékfüggőséggel, ahonnan sikeres kezelés után költözhetek az adósok börtönébe. Ez így egy kellemes szórakozás, amivel még izgalmasabbakká váltak a mérkőzések (számomra).

1 megjegyzés: