2007. február 9.

Csokikóstolás

Mai nap végre Zotter. Ugyan korábban is volt már program, de eddig mindig pont úgy volt, hogy nem tudtam menni. A figyelmeztetéseket követően nem támadtam le a csokikat, úgyis visszajönnek még. Továbbá az iható változatot kihagytam. A nő azonban nem engedte, hogy teljesen kihagyjam, megmutatta melyik szerinte a legjobb, azt hozzam el haza, és igyam meg. Hazahoztam hát. A csokik közt voltak jobbak, voltak rosszabbak. Kinek-kinek az ízlése szerint. A kóstolás végére mindenesetre elég volt a csokikból. A jobbakból vettem egyet-egyet. Összesen 5 darabot. Annyira azért nem olcsó, hogy többet vegyek belőle, mint például láttam egy kedves osztrák hölgyet, aki valamivel több, mint 50 €-ért vásárolt.

Ezt követően Gölles. Ugyan voltam már ott, de bementem megint. Lett legalább egy szép új Gölles-kanalam. Ezúttal az idegenvezetőnkön majdnem kifogott a technika, végül nehéz küzdelmek árán mégis ő kerekedett felül. Csoportunkhoz csatlakozott egy osztrák házaspár is, akik a Zotterben is ott voltak. Velünk együtt kóstoltak. Néhányan itt is vásároltak egy kis ezt-azt. Ezennel ez a program is letudva, szinte hihetetlen hogy telik az idő, így irány haza. Negyed 12-kor indultunk, három óra volt, mire hazaérkeztünk.

Hétvégére már nincs szervezett program, mindenki kipihenheti a hét fáradalmait. A héten olthattuk ecet-, pálinkaszomjunkat, egyesek továbbiakat is, jövő héttől kezdődik a tudásszomj oltása, megkezdődik érdemben a 2006/2007. tanév II. féléve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése