2012. szeptember 7.

Négy éves lettem Twitteren

Ma van a 4. twitterszülinapom
Hivatalosan ma (2008-09-07 19:04:11) ünneplem negyedik születésnapomat Twitteren, mint felhívta rá a figyelmemet a TwBirthday. Igazából viszont az első tweetemre egészen április 15-ig várni kellett, mely ráadásul nem is önálló beírás volt. Ezt, illetve néhány TyBlogos írás linkjét követően született meg május 3-án a 6. üzenetem, mely már ténylegesen önálló gondolatot is tartalmazott. Közvetlenül utána, másnap posztoltam az első képemet is a TwitPic-re. Ezalatt a 4 év alatt 1930 üzenetet írtam, ami napi 1,321918 tweetet jelent. Igyekszem reális szinten tartani a követettek számát, így most épp 197 followers és 147 followings a statisztikám. És ha már belemerültem a statisztikákba, akkor azt még elárulom, hogy a twitterapukám @hh, őt kezdtem el legeslegelsőnek követni. Ha eltekintünk attól az apróságtól, hogy fiatalabb nálam, akkor elvileg a twitteranyukám meg @bettiinaaa lenne.