2012. május 9.

Érettségi: Történelem

Történelem érettségi 2012
Az idei évben a történelem érettségim sikerült volna a legkevésbé jól. Igaz ez elsősorban nem amiatt, mert olyan nehéz lett volna, hanem mert erre a feladatsorra szántam a legkevesebb időt. A magyart és a matekot tényleg végignéztem, a történelem feladatsort viszont inkább csak átfutottam ezt is tudjam le jelleggel az előbb. Mindenesetre a bukástól azért itt sem kellett rettegnem. A tegnap ismertetett logikának megfelelően bár még nincs a vizsga másnapjának reggele, az Oktatási Hivatal honlapján már ott rejtőzik a megoldás, így most az egyszerűség kedvéért már egyből ezt linkelem, de az eduline ezúttal is publikált megoldásokat, most a Budapesti Corvinus Egyetem hivatalos érettségi előkészítője által kidolgozva. (a mellékelt kép tőlük származik) Hivatalos megoldókulcs: középszint, emelt szint. Holnap angol. Mivel német szakos voltam, így bár már tudok angolul, nem biztos, hogy nekiveselkedem. A németet viszont majd mindenképp meg akarom csinálni pénteken. Elvileg még a május 21-i informatika lenne kötelező számomra, mert az is érettségi tárgyam volt anno.