2012. április 4.

Köszi Lali!

Tegnap Szekszárdon járt a Neo FM Köszi Lali! turnéja. Alapvetően nem szoktam sem a Neo FM-et, sem a Boros-Bochkor párost hallgatni (most sem tettem), de gondoltam mint jó szekszárdi csak megemlítem a blogomban, hiszen a tolnai megyeszékhely mellett Veszprém, Szeged, Nagykőrös és Nyíregyháza szerepel csak a "szerencsés" városok listáján, ahova ellátogat a Mosolyturné. Ha lemaradtál az adásról, de szívesen meghallgatnád, akkor a Bumeráng oldalán megteheted, ahonnan egyébként ezt a jobb oldali képet is elcsentem (továbbiak a galériájukban). A bejegyzés végén azért annyit megjegyeznék, hogy elsősorban nem azért nem hallgatom őket, mert rosszak (bár lehet azok :)), hanem rádióhallgatás terén jobban preferálom a helyi adókat (Szekszárdon pl. a Rádió Antrittot) a nagy országos adók helyett. Ha országos viszonylatban utazom, akkor is igyekszem vagy valamelyik helyi adót hallgatni, vagy ha olyanról nem tudok/találok, akkor marad a CD (feltéve, hogy mondjuk arról az esetről van szó, hogy az autómmal utazok vhova épp). Ti egyébként inkább a helyi vagy inkább az országos adókat preferáljátok? (Az inkább nem hallgatok rádiót válasz nem ér :P)