2012. április 25.

Adobe Vallás 2012

A mai napon leadtam az adóbevallásom, amelyről számomra évről-évre ugyanaz a kép jut eszembe: Adobe Vallás (lásd jobboldali kép). Egyébként olyan gyorsan sikerült elintéznem, hogy még én is meglepődtem. Pedig alapvetően tumultus volt, amikor mentem, így tartottam is tőle, hogy ez bizony sokáig fog tartani. Úgy látszik azonban, hogy ők más ügyben jártak a NAV Tolna Megyei Adóigazgatósága Központi ügyfélszolgálatán, mert talán egy percet sem kellett várnom, mire felvillant a számom, és már mehettem is a megjelölt ablakhoz. És ráadásul még egy kedves ügyintézőt sikerült kifognom. (Persze lehet, hogy csupa kedves ügyintéző dolgozik a NAV-nál, így mást nem is foghattam volna ki, de egyelőre még nincsenek ezirányú tapasztalataim, és talán nem képezi sértődés tárgyát, ha nem is vágyom minderre)