2012. március 14.

Megtalálták az euróm

Nem, nem szó szerint vesztettem el az euróm, igazából nem is vesztettem el anno, egész egyszerűen csak nálam volt, majd elköltöttem. Illetve ezelőtt még regisztráltam a pénzt az EuroBillTrackeren, amiről akkoriban írtam itt a blogon, amikor épp a fürstenfeldi féléveimet töltöttem a Kodolányin. No, én azóta szépen lassan meg is feledkeztem a honlapról, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy kereken 1000 napja vittem fel utoljára pénzt a rendszerükbe - pedig azért volt azóta euró a kezemben :) No, de a minap jött tőlük egy levél, hogy a 2007-06-18 18:05:39 Fürstenfeldben felvitt pénzemet 1727 nap elteltével és 352km-rel odébb Münchenben 2012-03-10 21:51:50-kor regisztrálták. Ha úgy vesszük, akkor hazatalált a bankjegy, hiszen a Giesecke & Devrient (Germany - Munich/Leipzig) nyomtatta eredetileg a honlap szerint. Mindezen felbuzdulva felvittem az itthon talált euróimat, de sajnos egyik sem hozott új találatot.